Minibiblioteci la Sibiu – Proiectul IEI O CARTE, PUI ALTA LA LOC

by prodigyfan

din codrul de-argint..

Am citit astazi ca FUNDATIA COMUNITARA SIBIU (http://fundatiacomunitarasibiu.ro/) va lansa in curand un nou proiect, care sper eu sa implice cat mai multi sibieni, cat mai multi oameni – apartenenta la oras nefiind de fapt o obligativitate. 

In 10 locuri din orasul Sibiu vor fi amplasate niste minibiblioteci din care oricine va putea alege o carte, respectand principiul “iei o carte, pui una la loc”. O varianta moderna si intelectualizata de LEAPSA. O varianta incitanta si placuta; o provocare careia am de gand sa-i dau curs la prima ocazie!

Ideea de a face accesibil oricui oricand un raft cu carti mi se pare formidabila. Mi-am imaginat deja oamenii citind in parcuri, facand schimb de impresii si recomandari; revenind la minibiblioteci doar pentru a alege alta carte.

Aceste casute din lemn si plexiglas lucrate manual vor deveni in curand camin al cuvintelor, al povestilor, al lumilor create de scriitori…

View original post 129 more words

